duminică, 27 octombrie 2013

SET SAIL 4 - PUPIL'S BOOK - UNIT 9



Rezolvarea exercitiilor de la Unit 9: THE BEST OF TIMES! din manualul de limba engleza pentru clasa a IV-a intitulat SET SAIL 4 - Pupil's Book, Editura Express Publishing, Autori Jenny Doodley si Virginia Evans, Editia 2005

SET SAIL 4 - Unit 9: The Best of Times!

Set Sail 4 - ex 1 / page 74

museum = muzeu
dinosaurs = dinozauri
concert = concert
funfair = parc de distractii
rides = cursele


Set Sail 4 - ex 2 / page 74

Traducerea textului:

imaginea 1:
Care a fost cea mai buna perioada a anului pentru voi, copii?

imaginea 2:
Am avut o mare petrecere de ziua mea la O’Donnells. A fost minunat!

imaginea 3:
Am fost la un muzeu mare si am vazut dinozaurii!

imaginea 4:
Domnisoara Hart, care a fost cea mai buna perioada a anului pentru dumneavoastra?
Acum, dati-mi voie sa ma gandesc…

imaginea 5:
I-am intalnit pe cei mai draguti copii din scoala! Iata-I, acestia sunt!

Set Sail 4 - ex 3 / page 75

1.    Phil danced all night.
2.  Grace went on the Big Scream.
3.  David saw some dinosaurs.
4.  Kate rode a camel.

a.   Phil
b.  Kate
c.   Grace
d.  David

1.    A: Where did Phil go last weekend?
B: He went to a concert.
A: What did he do?
B: He danced all night.

2.  A: Where did Grace go last weekend?
B: He went to a funfair.
A: What did she do?
B: He went on the Big Scream.

3.  A: Where did David go last weekend?
B: He went to a museum.
A: What did he do?
B: He saw some dinosaurs.

4.  A: Where did Kate go last weekend?
B: She went to the zoo.
A: What did he do?
B: She rode a camel.

Set Sail 4 - ex 4 / page 75

Lucrati impreuna. Realizati un poster al clasei voastre. Desenati imagini.

Set Sail 4 - ex 5 / page 76

Draw – drew
Make – made
Eat – ate
Drink – drank
Sing – sang
Leave – left
Write – wrote
Buy – bought

1.    He bought a jacket.
2.  He drank milk.
3.  He ate a sandwich.
4.  He wrote a letter.
5.  He drew a picture.

Set Sail 4 - ex 6 / page 76

Andy – goog
Babs – pretty
Alice – shy
Ronnie – strong
Polly – kind
Joe – loud

A: Who was the prettiest in the class?
B: Babs was!

A: Who was the shiest in the class?
B: Alice was!

A: Who was the best in the class?
B: Andy was!

A: Who was the strongest in the class?
B: Ronnie was!

A: Who was the kindest in the class?
B: Polly was!

A: Who was the loudest in the class?
B: Joe was!

Set Sail 4 - ex 7 / page 77

Ordinea corecta:

1.    The best day… = Cea mai buna zi a anului a fost cand am fost in parcul de distractii cu Larry.
2.     We bought tickets… = Am cumparat bilete pentru toate cursele inspaimantatoare – cea mai buna a fost Casa Monstrului!
3.     Later, we ate … = Mai tarziu am mancat burgeri si cartofi prajiti la cina si chelnerul ne-a dat o coca cola gratis!
4.     In the evening … = Seara, am stat sa vedem artificiile si am plecat din parcul de distractii la ora 8. A fost o zi cu totul speciala!

Set Sail 4 - ex 8 / page 77

John was very tall. = John era foarte inalt.
He was in the basketball team. = El era in echipa de baschet.

Set Sail 4 - ex 9 / page 77

1.    Uncle Harry came from Australia. We met him at the airport.
2.  Nanny took us to safari park. I rode an elephant!
3.  I went to the mountains with Dad. We slept in a tent.
4.  I swam for my school team. I won a trophy!

Set Sail 4 - ex 10 / page 78


Cantec: The best year ever!

Set Sail 4 - Arthur + Rascal: Episode 5/ page 79

imaginea 1:
Arthur! Cookie! Ceva nu este in regula cu Tricksy!

imaginea 2:
Am latrat la ea, dar nu misca.

imaginea 3:
Nu, priviti! Tocmai s-a intors!
Sa mergem sa vedem.

imaginea 4:
Hei, Tricksy! Ce s-a intamplat?
Plecati! Am treaba!

imaginea 5:
Tricksy! Sunt toti ai tai?
Arthur, ce sunt acestia?

imaginea 6:
Sunt pisicuti, Rascal!
Oh, oh!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu