joi, 8 noiembrie 2012

WOW - WORKBOOK 1 - UNIT 4





Rezolvarea exercitiilor de la UNIT 4  din caietul de lucru de limba engleza pentru clasa a V-a intitulat WOW - WORKBOOK 1, Editura Oxford University Press, Autor Rob NolascoEditia 2009

WOW - WORKBOOK 1 - Unit 4

A / page 10


1. This is Helen's 
2. These are Barry's
3. This is Tony's 
4. These are Shirley's
5. These are Maradona's
6. This is Batman's 



/ page 10


Have you got the time, please?
I've got a watch.
No, I'm sorry. I haven't got a watch.
Have you got a camera, please?
Excuse me, have you got a watch?
No, why?
What time is it?
It's three o'clock.



/ page 11


1. twelve o'clock
2. seven o'clock
3. two o'cl
4. eight o'clock
5. eleven o'clock
6. six o'clock


/ page 11

Aici raspunsurile pot varia. Fiecare elev completeaza cu datele lui, dupa modelul urmator:


1. My name is Bianca.
2. I am eleven years old.
3. My address is No.3 Tulip Street, Bucharest.
4. I am in Class 5.
5. My english teacher is Maria Tomescu.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu