miercuri, 7 noiembrie 2012

SET SAIL 2 - PUPIL'S BOOK - MY ANIMALS!


Rezolvarea exercitiilor de la Unit: MY ANIMALS! din manualul de limba engleza pentru clasa a II-a intitulat SET SAIL 2 - Pupil's Book, Editura Express Publishing, Autori Elizabeth Gray si Virginia Evans, Editia 2001

SET SAIL 2 - Unit: My animals!

Set Sail 2 - page 22


swim = a inota
fish = peste

jump = a sari
frog = broasca

dance = a dansa
chimp = maimuta

sing = a canta
bird = pasare

run = a alerga
horse = cal
Set Sail 2 -  page 23

I can jump like a frog! = Pot sari ca o broasca!
So can I! = Si eu la fel!


I can run like a horse! = Pot alerga ca un cal!
So can I! = Si eu la fel!


I can dance like a chimp! = Pot dansa ca o maimuta!
So can I! = Si eu la fel!


I can sing like a bird! = Pot canta ca o pasare!
So can I! = Si eu la fel!


I can swim like a fish! = Pot inota ca un peste!
So can I! = Si eu la fel!





Pot sari ca o broasca,
Boing, boing!
Pot inota ca un peste,
Splish, splash, splish!
Pot sari si pot inota, 
Pot dansa si pot canta!
Si pot alerga si alerga si alerga
Chiar asa!

Set Sail 2 -  page 24

boy = baiat
girl = fata
climb = a se catara, a escalada
fly = a zbura

Pot sari,
Pot alerga,
Pot sa ma catar afara la soare!

Pot sari,
Pot alerga,
Pot sa inot afara la soare!


Set Sail 2 -  page 25


underline = a sublinia


Can you climb the tree, Larry? = Poti sa te cateri in copac, Larry ?
Yes, I can. = Da, pot.

No, I can't. = Nu, nu pot.

Can you fly? = Poti sa zbori?
Can you fly? = Poti sa zbori?
Can you fly? = Poti sa zbori?
No, I can't. = Nu, nu pot.


Can you climb? = Poti sa te cateri?
Can you climb? = Poti sa te cateri?
Can you climb? = Poti sa te cateri?
Yes, I can. = Da, pot.

Can you climb like a chimp? = Poti sa te cateri ca o maimuta?
Can you fly like a bird? = Poti sa zbori ca o pasare?
Can you climb? = Poti sa te cateri?
Yes, I can. = Da, pot.

Can you fly? = Poti sa zbori?
No, I can't. = Nu, nu pot.


Set Sail 2 -  page 26


clown = clovn
circus = circ
magician = magician
swing = a se legana



run = a alerga
fly = a zbura
dance = a dansa
climb= a se catara

Set Sail 2 -  page 27

Now, boys and girls, look at Chuckles and Cherry! = Acum, baieti si fete, uitati-va la Chuckles si Cherry!

La circ 
In oras,
Este un clovn foarte amuzant!
Clovnul poate alerga,
Si clovnul poate sari,
Alerga si sari toata ziua,
Hey!


La circ 
In oras,
Este o maimuta foarte amuzanta!
Maimuta se poate catara,
Si maimuta se poate legana,
Catara si legana toata ziua,
Hey!

Set Sail 2 -  page 28

can = a putea
can't = a nu putea

A horse can run! = Un cal poate alerga!

The bird can sing and the girl can swing! = Pasarea poate canta si fata se poata da in leagan!

Set Sail 2 -  page 29


Eu sunt un cal! Eu sunt un cal!
Si pot sa sar, bineinteles!
Priveste-ma! Priveste-ma! 


Eu sunt o pisica! Eu sunt o pisica!
Si pot sa ma catar asa!
Priveste-ma! Priveste-ma!


Eu sunt un peste! Eu sunt un peste!
Si pot sa inot, splish splish!
Priveste-ma! Priveste-ma!


Eu sunt o maimuta! Eu sunt o maimuta!
Si pot sa ma catar si sa ma legan!
Priveste-ma! Priveste-ma!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu