joi, 1 noiembrie 2012

SET SAIL 2 - ACTIVITY BOOK - MY BIRTHDAY!



Rezolvarea exercitiilor de la Unit: MY BIRTHDAY! din CAIETUL DE LUCRU de limba engleza pentru clasa a II-a intitulat SET SAIL 2 - ACTIVITY BOOK, Editura Express Publishing, Autori Elizabeth Gray si Virginia Evans, Editia 2001

SET SAIL 2 - Unit: My birthday!

Set Sail 2 - page 14

my birthday = ziua mea de nastere

candles = lumanari
happy = fericit, bucuros
sad = trist

Numarul corect de lumanari este:

two, nine, one, six, three, six

Set Sail 2 -  page 15

How old are you? = Cati ani ai?
I'm six! = Am sase ani!

He's happy. = El este fericit.
He's sad. = El este trist.

Set Sail 2 -  page 16

apples = mere
bananas = banane
chips = cartofi prajiti
sandwiches = sandvisuri

a banana = o banana
a burger = un berger
a chip = un cartof prajit
an apple = un mar
burgers = burgeri
aples = mere
chips = cartofi prajiti
bananas = banane

Set Sail 2 -  page 17


1. I like apples. = Imi plac merele.
2. I don't like burgers. = Nu-mi plac burgerii.
3. I like sandwiches. = Imi plac sandvisurile.
4. I don't like chips. = Nu-mi plac cartofii prajiti.

I like... = Imi place/ plac...
I don't like... = Nu-mi place/ plac...

Set Sail 2 -  page 18


orange juice = suc de portocale
chocolate cake = tort de ciocolata
milk = lapte
pizza = pizza
ice cream = inghetata

Set Sail 2 -  page 19


1. chocolate
2. ice cream
3. pizza
4. bananas
5. apples

My favourite food is ... = Mancarea mea preferata este ...

Set Sail 2 -  page 20


How old are you today? = Cati ani implinesti astazi?
Happy Birthday! = La multi ani!
I'm five. = Am cinci ani.

ch or c?

chips, cake, cheese, sandwiches, candle, chocolate

Set Sail 2 -  page 21


I like orange juice. = Imi place sucul de portocale.
I don't like apples. = Nu=mi plac merele.
My favourite food is ice cream! = Mancarea mea preferata este inghetata!

I like... = Imi place...
I don't like... = Nu-mi place...
My favourite food is ...........! = Mancarea mea preferata este .......

your picture = fotografia ta

show and tell = arata si spune

My party food! = Mancarea de la petrecerea mea!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu