marți, 13 noiembrie 2012

SNAPSHOT 5 - STARTER - STUDENT'S BOOK - UNIT 5


Rezolvarea exercitiilor de la Unit 5: WIDE ANGLE OF THE WORLD din manualul la limba engleza pentru clasa a V-a intitulat SNAPSHOT - STARTER - Student's Book, Editura Longman, Autori Brian Abbs, Chris Barker si Ingrid FreebairnEditia 2001

SNAPSHOT - STARTER - Unit 5: Wide angle of the world

From one country ... to another =Dintr-o tara intr-alta

Snapshot - Starter - page 32

Traducerea textelor:

1. Bulgaria
    Nevena Koleva este bugaroaica. 
  In prezent ea si parintii ei locuiesc in Warsaw, capitala Poloniei. Nevena este studenta la scoala de limbi straine din centrul orasului Warsaw.
   "Numele meu este Nevena Koleva si am 14 ani. Vorbesc limba bulgara bineinteles, si rusa, engleza si poloneza. Imi plac grupurile americane de metal greu."

2. Portugalia
     Luis Fernandes este portughez.
     Luis are 19 ani. Tatal lui este chelner intr-un restaurant din Londra. Mama lui vitrega este englezoaica.
     "Eu sunt intr-o afacere muzicala. Imi place muzica house si rap si imi place MTV-ul. Ambitia mea este sa devin DJ in Lisabona. Locuiesc in Londra cu tatal meu si cu mama vitrega. Eu vorbesc portugheza si engleza. Familia tatalui meu este din Oporto, un oras din nordul Portugaliei. Mi-e dor de verile fierbinti din Portugalia dar imi plac oamenii de aici."

3. Romania
    Marius Frincu este roman.
  Marius are 16 ani. El este din Bucuresti, capitala Romaniei. Romana este prima lui limba si engleza este limba a doua. In prezent el este student la un liceu din Seattle de pe coasta Pacificului de nord-vest a Americii.
    "Mama si tatal meu nu sunt aici. Ei sunt acasa in Bucuresti. Imi este dor de mama si tatal meu dar imi place viata de aici in Seattle. Este minunat."

4. Etiopia
    Genet Abebe este etiopianca.
    "Numele meu este Genet Abebe. Sunt dintr-un sat mic din Etiopia si am 22 ani. Vorbesc limba Amharic. Locuiesc in Toronto in Canada cu fratele meu si familia lui. Imi este dor de parintii mei din Etiopia dar imi place in Canada foarte mult. Merg la ore de limba engleza. Ele sunt martea si joia. Profesoara mea este o americanca. Clasa nu este foarte mare dar engleza mea este destul de buna acum."

Snapshot - Starter - ex 1 / page 33

a.

Nevena
Country of origin: Bulgaria
Present country: Poland
First language: Bulgarian
Other languages: Russian, English, Polish


Luis
Country of origin: Portugal
Present country: UK
First language: Portuguese
Other languages:English


Marius
Country of origin: Romania
Present country: USA
First language: Romanian
Other languages: English


Genet
Country of origin: Ethiopia
Present country: Canada
First language: Amharic
Other languages: English

b.


Nevena
1. How old is Nevena?
2. Where is Nevena from?
3. Where is Nevena's school?


Luis
1. How old is Luis?
2. What is Luis' nationality?
3. What does Luis want to be?


Marius
1. What is Marius' surname?
2. What is Marius' nationality?
3. Where are Marius' parents?


Genet
1. When are Genet's English classes?
2. What is the nationality of Genet's teacher?
3. Is Genet's class big?







Snapshot - Starter - ex 2 / page 33

Ascultati si completati.

Snapshot - Starter - ex 3/ page 33

a. Scrieti profilul personal al lui Dima.

b. Apoi scrieti despre tine.


Aici raspunsurile pot varia de la elev la elev. Un posibil raspuns poate fi urmatorul (pentru o alta varianta de raspuns inlocuiti cuvintele scrise cu rosu cu datele voastre).


My name is Ion Marcu. I am 15 years old. I am Romanian. My home town is Constanta. My address is 45 Sun Street, Constanta. I speak Romanian and Spanish.  

Snapshot - Starter - ex 4 / page 33

Aici raspunsurile pot varia de la elev la elev. Un posibil raspuns poate fi urmatorul:

Presupuneti ca sunteti Julia Roberts.
1. I am a woman.
2. I am a famous actresse.
3. I live in the USA.
4. I speak English.
5. My favourite film is "Woman".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu