miercuri, 7 noiembrie 2012

SET SAIL 2 - PUPIL'S BOOK - NOW I KNOW c - d



Rezolvarea exercitiilor de la NOW I KNOW c - d din manualul de limba engleza pentru clasa a II-a intitulat SET SAIL 2 - Pupil's Book, Editura Express Publishing, Autori Elizabeth Gray si Virginia Evans, Editia 2001

SET SAIL 2 - Now I know! - page c - d


ex. 1/ page c

1. I'm five.
2. I'm ten.
3. I'm six.
4. I'm eight.
5. I'm nine.
6. I'm seven.

ex. 2/ page c

1. egg
2. burger
3. chocolate cake
4. bananas
5. chips
6. apples


ex. 3/ page d

I don't like orange juice. = Nu-mi place sucul de portocale. x
I like milk. = Imi place laptele.  v
I don't like apples. = Nu-mi place merele.  x 
I like bananas. = Imi plac bananele.  v
I like chocolate cake. = Imi place tortul de ciocolata.  v

ex. 4/ page d

1 - d
2 - c
3 - f
4 - b
5 - a
6 - e

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu