miercuri, 7 noiembrie 2012

SET SAIL 2 - PUPIL'S BOOK - MY BIRTHDAY!


Rezolvarea exercitiilor de la Unit: MY BIRTHDAY! din manualul de limba engleza pentru clasa a II-a intitulat SET SAIL 2 - Pupil's Book, Editura Express Publishing, Autori Elizabeth Gray si Virginia Evans, Editia 2001

SET SAIL 2 - Unit: My birthday!

Set Sail 2 - page 14


candles = lumanari
party = petrecere
happy = fericit, bucuros
sad = trist


How old is Lulu? = Cati ani are Lulu?

Set Sail 2 -  page 15


How old are you? = Cati ani ai tu?
I'm five! = Am cinci ani!


How old are you? = Cati ani ai tu?
I'm seven! = Am sapte ani!


How old are you? = Cati ani ai tu?
I'm nine! = Am noua ani!


How old are you? = Cati ani ai tu?
I'm six! = Am sase ani!


How old are you? = Cati ani ai tu?
I'm eight! = Am opt ani!


How old are you? = Cati ani ai tu?
I'm ten! = Am zece ani!

Sunt fericit astazi,
Este ziua mea de nastere!
Sunt fericit, sunt fericit astazi!

Cati ani ai?
Azi am cinci ani!
Sunt fericit, sunt fericit astazi!







Set Sail 2 -  page 16


burgers = burgeri
chips = cartofi prajiti
aples = mere
bananas = banane
sandwiches = sandvisuri

Unu, doi, trei, patru,
Ciocolata delicioasa,
Mai vreau!
Cinci, sase, sapte, opt,
Mancarea mea preferata
Este CIOCOLATA!


Set Sail 2 -  page 17


Ascutati si bifati.

Delicioasa, delicioasa ciocolata,
Asta e ceea ce-mi place!
Ciocolata pe un biscuit, 
Ciocolata pe un tort!

Nu-mi plac ouale,
Si nu-mi place branza!
Dar, delicioasa, delicioasa ciocolata, 
Ooh, da, va rog!

Set Sail 2 -  page 18



ice cream = inghetata
pizza = pizza
milk = lapte

orange juice = suc de portocale
chocolate cake = tort de ciocolata



Ascultati si trasati linii.

Set Sail 2 -  page 19


What's your favourite food, Nanny? = Care este mancarea ta preferata, Nanny?

La multi ani,
La multi ani,
La multi ani, draga Lulu,
La multi ani!

Set Sail 2 -  page 20


I like chips! = Imi plac cartofii prajiti!
I don't like bananas! = Nu-mi plac bananele!

Candles on a chocolate cake! = Lumanari pe un tort de ciocolata!

Set Sail 2 -  page 21


Grabeste-te, grabeste-te,

Vino sa vezi!
Astazi este o petrecere,
Doar pentru mine!

Cu burgeri, biscuiti,
Si banane, de asemenea!
Este multa mancare
Pentru mine si pentru voi!

Pizza, cartofi prajiti
Si sandvisuri!
Si lumanari pe un tort
Ca sa-mi pun o dorinta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu