miercuri, 7 noiembrie 2012

SET SAIL 2 - PUPIL'S BOOK - MY TOYS!


Rezolvarea exercitiilor de la Unit: MY TOYS! din manualul de limba engleza pentru clasa a II-a intitulat SET SAIL 2 - Pupil's Book, Editura Express Publishing, Autori Elizabeth Gray si Virginia Evans, Editia 2001

SET SAIL 2 - Unit: My toys!

Set Sail 2 - page 30

teddy bear = ursulet (de plus)
toy soldier = soldatel (de jucarie)
ballerina = balerina 
pink = roz
shelf = raft
on = pe
under = sub
on = pe
toy box = cutia cu jucarii

listen and match = ascultati si potriviti
Set Sail 2 -  page 31

Is it under the table? = Este sub pat?
No, it isn't. = Nu, nu este.
under = sub
on = pe
in = in

Set Sail 2 -  page 32

Jucarii pentru mine,
Jucarii pentru tine,
Jucarii pentru toata lumea!
O balerina roz,
Un soldatel albastru!
Cu totii ne distram!


Jucarii pentru mine,
Jucarii pentru tine,
Jucarii pentru toata lumea!
Un ursulet de plus maro,
O papusa galbena!
Cu totii ne distram!


Set Sail 2 -  page 33

dark hair = par negru, inchis la culoare
eyes = ochi
a nose = un nas
a mouth = o gura
ears = urechi

Eu am doi ochi,
O gura si un nas!

Eu am doua picioare,
Doua maini, doua urechi,
Si mult par!
Ce sunt eu?
Sunt un ursulet de plus!


Set Sail 2 -  page 34

Ascultati, apoi colorati.

In cutia mea cu jucarii
Am un ursulet de plus,
Si o balerina
Cu par lung si negru!


In cutia mea cu jucarii
Am si un soldatel!
Am o multime de jucarii
Pentru mine si pentru tine!

Priveste in cutia mea cu jucarii,
Vino si vezi!
Jucarii pentru tine,
Jucarii pentru mine!


Set Sail 2 -  page 35

fair hair = par blond
puppet = marioneta, papusa de la teatrul de papusi
jack-in-the-box = omulet pe arcuri (intr-o cutie muzicala)
small = mic

Set Sail 2 -  page 36

small = mic
big = mare

He's got two big eyes. = El are doi ochi mari.
He's got a small black nose. = El are un nas mic si negru.

Dintre toate jucariile
Din cutia mea cu jucarii,
Jucaria mea preferata
Este omuletul pe arcuri!
El se poate rasuci intr-o minge,
El poate fi foarte mic!
Apoi unu-doi-trei,
Cat de rapid poate fi,
El poate sari drept in sus
Cat de mare sunt eu!

Set Sail 2 -  page 37

I've got two teddy bears! = Am doi ursuleti de plus!

A happy teddy with a yellow yoyo! = Un ursulet de plus fericit cu un yoyo galben!

Set Sail 2 -  page 38

Zece marionete mici agatate pe perete,
Zece marionete mici agatate pe perete,
Si daca o mica marioneta cade de pe perete,
Vor fi noua marionete mici agatate pe perete!


Noua marionete mici agatate pe perete,
Noua marionete mici agatate pe perete,
Si daca o mica marioneta cade de pe perete,
Vor fi opt marionete mici agatate pe perete!


..........................................................


Doua marionete mici agatate pe perete,
Doua marionete mici agatate pe perete,
Si daca o mica marioneta cade de pe perete,
Va mai fi o singura marioneta mica agatata pe perete!


O marioneta mica agatata pe perete,
O marioneta mica agatata pe perete,
Si daca mica marioneta cade de pe perete,
Nu va mai fi nici o marioneta mica agatata pe perete!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu