luni, 29 octombrie 2012

SET SAIL 2 - PUPIL'S BOOK - HELLO!


Rezolvarea exercitiilor de la Unit: HELLO! din manualul de limba engleza pentru clasa a II-a intitulat SET SAIL 2 - Pupil's Book, Editura Express Publishing, Autori Elizabeth Gray si Virginia Evans, Editia 2001

SET SAIL 2 - Unit: Hello!

Set Sail 2 - page 2

Lary, lulu, Nanny Shine, Chuckles

Buna, buna, buna,
Eu sunt Punch, buna, buna, 

Buna, buna, buna,
Eu sunt Judy, buna!

Buna, buna, buna,
Eu sunt Nanny Shine, buna!

Buna, buna, buna,
Eu sunt Larry, buna!

Buna, buna, buna,
Eu sunt Lulu, buna!

Set Sail 2 -  page 3

Eu sunt Larry! Aceasta este sora mea, Lulu.
Buna, Larry!
Buna, Lulu!

stand up = ridica-te in picioare
sit down = stai jos
open your books = deschideti-va cartile
close your books = inchideti-va cartile

Ridica-te, stai jos,
Misca-te!

Ridica-te, stai jos,
Misca-te!

Ridica-te, stai jos,
Misca-te!
Noi suntem toti la scoala astazi!

Set Sail 2 -  page 4

mummy = mama
daddy = tata
grandma = bunica
grandpa = bunicul

Buna/ La revedere, mami!

Set Sail 2 -  page 5

This is my brother. = Acesta este fratele meu.
This is my daddy. = Acesta este tatal meu.
This is my mummy. = Aceasta este mama mea.
This is my grandma. = Aceasta este bunica mea.
This is my grandpa. = Acesta este bunicul meu.

Veniti sa-mi cunosteti
Familia!
Mama, tata,
Fratele meu si cu mine!


Veniti sa-mi cunosteti
Familia!
Mama, tata,
Sora mea si cu mine!


Veniti sa-mi cunosteti
Familia!
Bunica si bunicul
Vin sa bem un ceai!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu