marți, 9 octombrie 2012

SALLY AND MIKE 3 - LESSON 1



Rezolvarea exercitiilor de la LESSON 1 - INTRODUCING ANIMALS din manualul de limba engleza pentru clasa a III-a intitulat SALLY AND MIKE, Editura Aramis, Autor Cristina IonescuEditia 2001

These are my friends. = Acestia sunt prietenii mei.

Let me introduce them to you! = Sa vi-i prezint! 



ex. 2 / page 9

Hello, I'm Sally Parker. Nice to meet you all! = Buna, eu sunt Sally Parker. Ma bucur sa va cunosc pe toti!

Hello, I'm Mark Parker. Nice to meet you, too! = Buna, eu sunt Mark Parker. Si eu ma bucur sa va cunosc!

Hi, I'm Linda. I'm a dog. = Buna, eu sunt Linda. Eu sunt un caine.

Hello, I'm Riki, the parrot. = Buna, eu sunt Riki, papagalul.

Hello, I'm Rocky, the monkey. = Buna, eu sunt Rocky, maimuta.

And I'm Froggy, the frog. Hello to you all! = Si eu sunt Froggy, broscuta. Buna ziua tuturor!

I'm Pussy! I'm a cat. = Eu sunt Pussy! Sunt o pisica. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu