luni, 8 octombrie 2012

SALLY AND MIKE 2 - LESSON 2




Rezolvarea exercitiilor de la LESSON 2 - WHAT'S YOUR NAME? din manualul de limba engleza pentru clasa a II-a intitulat SALLY AND MIKE, Editura Aramis, Autor Cristina IonescuEditia 1999

Look and say = Priviti si spuneti

Hello, I'm Sally Parker. What's your name? = Buna, eu sunt Sally Parker. Care este numele tau?

Hello, Sally. I'm Ally, the alligator. Nice to meet you! = Buna, Sally. Eu sunt Ally, crocodilul. Incantat de cunostinta!

Nice to meet you, too! Is this your friend? = Incantata de cunostinta de asemenea. Acesta este prietenul tau?

Yes, this is my friend, Dr. Owl. = Da, acesta este prietenul meu, Dr. Owl.

BOW! BOW! I'm Spot. I'm so glad to meet you all! Now, let's play! = Ham! ham! Eu sunt Spot. Ma bucur sa va cunosc pe toti! Acum, hai sa ne jucam!

Nice to meet you, too! My name's Dyno. We can go and play. = Si eu ma bucur sa te cunosc! Numele meu este Dyno. Putem sa mergem si sa ne jucam.


my cap = sapca mea
my glasses = ochelarii mei
your hat = palaria ta
your bone = osul tau

Copy and write my or your:

1. It's my cap. = Este sapca mea.
2. It's my camera. = Este aparatul meu de fotografiat.

1. It's your umbrella. = Este umbrela ta.
2. They're your sunglasses. = Sunt ochelarii tai de soare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu