vineri, 12 octombrie 2012

SALLY AND MIKE 2 - LESSON 3




Rezolvarea exercitiilor de la LESSON 3 - SPOT AND HIS FRIENDS din manualul de limba engleza pentru clasa a II-a intitulat SALLY AND MIKE, Editura Aramis, Autor Cristina IonescuEditia 1999

pagina 14:

Spot: Mike, ce animal este acesta?
Mike: Este un elefant.

Spot: Ce mare este! Uite, are patru picioare, ca si mine! Are si o coada scurta.
Mike: Ai dreptate. Dar, uita-te la corpul lui!

Spot: Ce lung este! Eu nu am unul.
Mike:Nu, nu ai.

Spot: Nu, nu am unul. Ai dreptate. Si nu am dinti atat de lungi.




It is = It's = el/ ea este
He is = He's = el este
He has got = He's got = el are
It has got = It's got = el/ ea are
I have not got = I haven't got = eu nu am
He has not got = He hasn't got = el nu are

pagina 15:

Spot: Ce este aceasta?
Sally: Este o maimuta.
Spot: Cate picioare are?
Sally: Ea are 4 picioare.
Spot: Ea are o coada scurta?
Sally: Nu, nu are. Ea are o coada lunga.

1 - c
2 - b
3 - a


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu