marți, 9 octombrie 2012

SET SAIL 4 - ACTIVITY BOOK - STARTER UNIT




Rezolvarea exercitiilor de la Starter Unit: Back Together! din caietul de lucru la limba engleza pentru clasa a IV-a intitulat SET SAIL 4 - Activity Book, Editura Express Publishing, Autori Jenny Doodley si Virginia Evans, Editia 2004

SET SAIL 4 - Starter Unit: Back Together!

Set Sail 4 - ex 1 / page 4

1. name
2. happy
3. you

Set Sail 4 - ex 2 / page 4

1. b
2. a
3. b
4. a
5. a
6. b


Set Sail 4 - ex 3 / page 5

Numele meu este .............
Eu sunt din ..............
Eu am ............. ani.
Culoarea mea preferata este .............
Jucaria mea preferata este ...............


Numele prietenei / prietenului meu este .............
El / ea este din ..............
El / ea are ............. ani.
Culoarea lui / ei preferata este .............
Jucaria lui / ei preferata este ...............

Set Sail 4 - ex 4 / page 5

Bingo Alfabet! Hai sa ne jucam!

Set Sail 4 - ex 5 / page 6

1. B
2. A
3. A

Set Sail 4 - ex 6 / page 6

1. 13
2. 3728915
3. 20
4. 11

Set Sail 4 - ex 7 / page 7

1. yes
2. yes
3. no
4. no


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu