joi, 11 octombrie 2012

SALLY AND MIKE 3 - LESSON 4



Rezolvarea exercitiilor de la LESSON 4 - TOYS, TOYS...! din manualul de limba engleza pentru clasa a III-a intitulat SALLY AND MIKE, Editura Aramis, Autor Cristina IonescuEditia 2001

Jucarii, jucarii! Jucarii pentru fetite! 

Jucarii, jucarii! Jucarii pentru baieti! 

ex. 1/ page 16

1. Este o masina.
2. Este o papusa.
3. Este un elefant.
4. Este o barca.
5. Este un avion.
6. Este un zmeu.
7. Este o masina de pompieri.
8. Este o minge.
9. Este o sanie.
10. Este o rochie.
11. Este un aparat de fotografiat.
12. Este o chitara.


ex. 2/ page 17

Ce este acesta?
Este un aparat de fotografiat. Sa-l cumparam!

Ce este aceasta?
Este o papusa. Sa o cumparam!

Da-mi papusa! Este pentru mine.

Ia papusa! Este pentru tine.

a plane = un avion
a boat = o barca
a doll = o papusa

an egg = un ou
an alligator = un crocodil
an Indian film = un film indian

It's a pen. = Este un stilou.
It's an egg. = Este un ou.

ex. 3/ page 18

1. c
2. a
3. e
4. b
5. d
6. g

ex. 4/ page 18

3, 6, 2, 1, 4, 5

ex. 5/ page 19

Take the toy! = Ia jucaria!
Take it! = Ia-o!

Give methe toy! = Da-mi jucaria!
Give it to me! = Da-mi-o mie!

Come to me! = Vino la mine!
Come to my desk! = Vino la banca mea / pupitrul meu!

Let's go! = Sa mergem!

ex. 6/ page 19

Traducerea poeziei:

O jucarie pentru mine!
O jucarie pentru tine!
Vino sa vezi!
Vino, Sue!

Un zmeu atat de inalt,
Sus pe cer!

O minge pentru Paul,
Jucarii pentru voi toti!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu