vineri, 26 octombrie 2012

SALLY AND MIKE 2 - LESSON 6




Rezolvarea exercitiilor de la LESSON 6 - WHAT ACTIVITIES DO YOU DO EVERY DAY? din manualul de limba engleza pentru clasa a II-a intitulat SALLY AND MIKE, Editura Aramis, Autor Cristina IonescuEditia 1999

pagina 25:

Dyno:
1. Ma trezesc la ora 9 in fiecare dimineata.
2. Iau micul dejun la 9:30.
3. Merg la orele de zbor.
4. Zbor cu nava spatiala timp de 2 ore in fiecare zi.
5. Ma joc un joc sau doua pe calculator.
6. Iau pranzul la ora 1:30.


Ally:
1. Ma trezesc la ora 6:30 in fiecare dimineata.
2. Apoi inot in rau. 
3.  Imi place sa stau timp de o ora in rau.
4. Apoi stau la soare pentru jumatate de ora.
5. De obicei scriu scrisori prietenilor mei timp de o ora si jumatate.
6. Pentru ca nu-mi place sa iau micul dejun, de obicei mananc mult la pranz.


pagina 26:

Hugo:
1. Ma trezesc la ora 7 in fiecare dimineata.
2. Merg afara si incerc sa gasesc ceva de mancare.
3. Vin acasa foarte obosit si ma odihnesc o ora.
4. Apoi de obicei arunc o privire la tablourile mele preferate si incerc sa desenez ceva.
5. Pe la ora 12:30 mi se face foame din nou si mananc mult la pranz.



Riki:
1. Nu-mi place sa ma trezesc devreme dimineata. De aceea ma trezesc la ora 10. 
2. De obicei imi este foarte foame si mananc multe seminte la micul dejun.
3. Apoi repet toate cuvintele pe care le cunosc. Vorbesc si vorbesc, iar si iar!
4. Imi curat penele.
5. Incep sa vorbesc din nou. Ascultati! "Te iubesc. Va iubesc copii. Iubesc engleza." 


Sally:
Mike, ce stii despre Dyno?

Mike:
Stiu ca Dyno se trezeste la ora 9 in fiecare dimineata si ca ia micul dejun la 9:30. Apoi el se duc ela orele lui de zbor. Zboara cu nava spatiala timp de 2 ore zilnic.
Mai stiu ca el joaca unul sau doua jocuri pe calculator. El ia pranzul la ora 1:30.


pagina 27:

Work with your partner: (lucreaza impreuna cu partenerul tau): Continuati dialogul despre Ally, Riki si Hugo.

TIMPUL PREZENT SIMPLU

Prezentul simplu descrie rutina zilnica.

Afirmativ: Eu ma scol la ora 8 in fiecare dimineata.
                   El se scoala la ora 9 dimineata.

                   Noi jucam fotbal timp de o ora dupa amiaza.
                   Ei se joaca in parc in fiecare saptamana.

Interogativ si Negativ:
A: La ce ora te scoli dimineata?
B: Ma scol la ora 7:30 dimineata.

A: Iei pranzul la ora 11 dimineata?
B: Nu, nu iau. Iau pranzul la ora 1:30.

A: Ea merge la scoala duminica?
B: Nu, nu merge. Ea nu merge la scoala duminica.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu