sâmbătă, 28 septembrie 2013

LIMBA ENGLEZA CLASA I - LESSON 25


Rezolvarea exercitiilor de la LESSON 25 din manualul de limba engleza pentru clasa I intitulat LIMBA ENGLEZA, Editura Aramis, Autor Cristina Ionescu, Editia 1998

ATENTIE! O alta greseala de redactare: la pagina 82 apare “LESSON 10”, dar corect este “LESSON 25”!

I CAN SING AND DANCE = POT SA CANT SI SA DANSEZ

Pagina 82

I am a parrot. I can speak. = Eu sunt un papagal. Pot sa vorbesc.
I’m Ro-Ro. I’m a clown. I can sing and dance. = Eu sunt Ro-Ro. Sunt un clovn. Pot sa cant si sa dansez.


I’m a zebra. = Eu sunt o zebra.
I have got four legs. = Eu am patru picioare.
I have got a tail. = Eu am o coada.

I’m a monkey. = Eu sunt o maimuta.
Look at me! = Uita=te la mine!
I have got two arms and two legs. = Am doua brate si doua picioare.
I have got a tail, too. = Am si o coada.
I can jump. = Pot sa sar.

I’m a giraffe. = Eu sunt o girafa.
I have a long neck but I haven’t got a long tail. = Eu am un gat lung darn u am o coada lunga.
I can run fast. = Pot sa alerg repede.

Pagina 83

Have you got four legs? = Tu ai patru picioare?
Yes, he has. = Da, am.

Has he got a long trunk? = El are un corp lung?
Yes, he has got a very long trunk. = Da, el are un corp foarte lung.

Has he got a long tail? = El are o coada lunga?
No, he hasn’t. He has got a short tail. = Nu, nu are. El are o coada scurta.

Pagina 84

Eu pot/ stiu sa numar,
Unu, doi, trei,
Eu pot/ stiu sa cant,
Do, re, mi,
Eu pot/ stiu sa dansez,
Stanga, dreapta, sarim!
Eu pot/ stiu sa cant,
Eu pot/ stiu sa dansez,
Eu sunt foarte fericit.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu