sâmbătă, 28 septembrie 2013

LIMBA ENGLEZA CLASA I - LESSON 16

Rezolvarea exercitiilor de la LESSON 16 din manualul de limba engleza pentru clasa I intitulat LIMBA ENGLEZA, Editura Aramis, Autor Cristina Ionescu, Editia 1998

MY BIRTHDAY PARTY = PETRECEREA DE ZIUA MEA DE NASTERE

Pagina 48

A cake= un tort
A slice of cake = o felie de tort
Two slices of cake = doua felii de tort
Birthday card = felicitare de zi de nastere
Gift = cadou
Candles = lumanari

It’s my birthday. = Este ziua mea de nastere.
I’m seven years old. = Am sapte ani.
I’m very happy. = Sunt foarte fericit/ fericita.

Happy Birthday to you! = La multi ani!

Pagina 49

How old are you? = Cati ani ai?

I’m seven years old. = Am sapte ani.
But you? = Dar tu?
How old are you? = Cati ani ai?

I’m 7, too. = Si eu am tot sapte.

Let’s buy a gift for Sally! = Hai sa cumparam un cadou pentru Sally!
What? = Ce?
A cat! A real one! = O pisica! Una adevarata!

O.K. Let’s go to the pet shop! = O.K. Hai sa mergem la magazinul de animale!

Here is a gift for you! = Acesta este un cadou pentru tine!
Open the box! = Deschide cutia!

Oh, Thank you very much. = Oh, multumesc foarte mult.
It’s so cute. = Este atat de  draguta.

Pagina 50

Pune tortul pe masa!
Acum, pune farfuria pe masa!
Sally, ia doua felii de tort!
Pune feliile de tort pe farfuria ta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu