joi, 4 aprilie 2013

WOW - BOOK 1 - UNIT 20






Rezolvarea exercitiilor de la UNIT 20 / PAGES 95 - 98 din manualul de limba engleza pentru clasa a V-a intitulat WOW - BOOK 1, Editura Oxford University Press, Autor Rob NolascoEditia 2009

Unit 20: Fun with science - simple past (revision)
               The Dangerous Brothers! - goodbyes and farewells
               

1 A Presentation / page 95


Traducerea textului:

Stiti ce se intampla daca incercati sa ridicati niste hartie cu o rigla? Priviti.
1 Luati cateva foi mari de hartie. Alegati o masa cu o suprafata neteda fara fata de masa si puneti ziarul pe masa.
2 Asigurati-va ca marginea lunga a ziarului este de-a lungul mesei.
3 Luati o rigla si puneti jumatate din ea sub mijlocul ziarului.
4 Neteziti hartia sa fie dreapta.
5 Acum, Nick, incearca sa ridici ziarul sus in aer cu o suflare. Loveste rigla tare.

Rigla s-a rupt, dar de ce s-a rupt?
S-a rupt pentru ca nu era aer aproape deloc sub ziar. Aceasta s-a intamplat deoarece cand am netezit ziarul am scos aerul de sub el. Toata presiunea aerului era deasupra ziarului si pentru ca greutatea aerului de pe foaia de ziar este de aproape 5000 kg, rigla s-a rupt.

2 A Listening and Speaking / page 96

THE DANGEROUS BROTHERS!

1. Maine seara este ultimul nostru spectacol pentru acest an.
De ce nu incercam un cantec? Asculta... 
2. Nu, nu cred.
Ei bine, dar ceva de genul... "Multumim. Ne-am simtit minunat aici in aceasta seara..."
3. Nu, nu! Trebuie sa fie scurt. Ceva de genul... "Ei bine, este noapte buna de la mine si la revedere de la el. Speram sa ne vedem curand! Pa!"
4. Noi exersam despartirea/ formula de la revedere pentru ultimul spectacol.
Dar acesta a fost noaptea trecuta. Uitati, eu am venit doar sa va la revedere. Sa aveti o vacanta minunata. Ne vedem in Septembrie. Pa.
 2 B Practice/ page 97

Lucreaza cu un partener. Este timpul vacantei. Exerseaza cum spui la revedere
1. unui prieten pentru toata vacanta
2. unui prieten pana saptamana urmatoare
3. unui turist care se intoarce in tara lui
4. unui profesor care iti va preda anul viitor
5. unui profesor pe care il vei vedea din nou.


2 C Speaking/ page 97


Invatati aceste glume.

De ce oamenii de afaceri de la oras poarta umbrele?
Pentru ca umbrelele nu pot merge singure.

De ce a trecut puiul strada?
Pentru ca vroia sa ajunga in/ pe partea cealalta.


2 D Mini-Project/ page 97

O COMPETITIE WOW!

Nu mi-am facut temele deoarece cainele meu a manacat chestionarul.

Crezi ca este o scuza buna?
Crezi sau nu, acesta este adevarul!
Ai vreun motiv bun pentru care 
nu ti-ai facut temele?
nu ti-ai facut curat in camera?
nu ti-ai vizitat bunica?
nu ai trimis cuiva un mesaj important?
ai intarziat la scoala?
Trimiteti-ne scuzele voastre originale acum!

The search - Episode 20 / page 98

Imaginea 1:  
Sally a decis sa o sune pe doamna Hunt. I-a cerut sa vina pe strada Park imediat. Nu le-a spus nimic despre scrisoare lui Peter si Howard.

Imaginea 2:  
Peter a stat in camera lui toata ziua.
Se uita atent la piatra lui.
El a inchis ochii si s-a gandit la lumina stralucitoare din filmul pe care l-a vazut cu Kim.
Nu isi aminteste nimic. Nimic de la accident sau ce a fost inainte.
El nu a vazut-o pe Sally intrand in camera lui.
"Este timpul pentru ceai."

Imaginea 3:  
"Nu-mi este foame."
"Trebuie sa mananci."
"Nu pot."
"De ce esti atat de nefericit?"
"Povestea mea este in toate ziarele dar de ce parintii mei adevarati nu ma contacteaza? De ce nu pot sa-mi amintesc nimic?"
"Vino jos cand iti este foame."

Answer the questions. = Raspundeti la intrebari.
1. Sally telephoned Ann Hunt to ask her to come to Park Road immediately.
2. Peter is in his room.
3. He is sad because his real parents don't contact him.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu