sâmbătă, 12 ianuarie 2013

SET SAIL 2 - PUPIL'S BOOK - NOW I KNOW k - l




Rezolvarea exercitiilor de la NOW I KNOW k - l din manualul de limba engleza pentru clasa a II-a intitulat SET SAIL 2 - Pupil's Book, Editura Express Publishing, Autori Elizabeth Gray si Virginia Evans, Editia 2001

SET SAIL 2 - Now I know! - page k - l

ex. 1/ page k

imaginea 1 - Turn off the light!
imaginea 2 - Put on your coat!
imaginea 3 - Drink your juice!
imaginea 4 - Say goodnight!
imaginea 5 - Eat your eggs!
imaginea 6 - Take off your T-shirt!

ex. 2/ page k

1. yes
2. yes
3. no
4. no
5. yes
6. yes

ex. 3/ page l

1. prima imagine
2. prima imagine
3. a doua imagine
4. prima imagine


ex. 4/ page l

I'm wearing a green T-shirt.  = Eu port un tricou verde.
I'm wearing blue jeans.  = Eu port blugi albastri.
I'm wearing yellow shoes.  = Eu port pantofi galbeni.

I'm wearing a red T-shirt.  = Eu port un tricou rosu.

I'm wearing a green skirt.  = Eu port o fusta verde.
I'm wearing pink socks.  = Eu port sosete/ ciorapi roz.
I'm wearing black shoes.  = Eu port pantofi negri.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu