sâmbătă, 12 ianuarie 2013

SET SAIL 2 - ACTIVITY BOOK - MY HOLIDAYS!



Rezolvarea exercitiilor de la Unit: MY HOLIDAYS! din CAIETUL DE LUCRU de limba engleza pentru clasa a II-a intitulat SET SAIL 2 - ACTIVITY BOOK, Editura Express Publishing, Autori Elizabeth Gray si Virginia Evans, Editia 2001

SET SAIL 2 - Unit: MY HOLIDAYS!

Set Sail 2 - page 38

It's sunny! = Este insorit!
It's hot! = Este foarte cald!
It's raining! = Ploua!

1. I'm wearing shorts. = Eu port pantaloni scurti.
2. I'm wearing a jacket. = Eu port o jacheta.
3. I'm wearing a cap. = Eu port o sapca.
4. I'm wearing a coat. = Eu port o haina.

Set Sail 2 -  page 39

1. It's my hat! = Este palaria mea!
2. Take off your jacket! = Da-ti jacheta jos/ Dezbraca-te de jacheta!
3. Put on your coat! = Pune-ti haina pe tine/ Imbraca-te cu haina!
4. Look at my boat! = Priviti barca mea!


In continuare puteti completa cu oricare dintre cele 4 culori:
de exemplu:

a red hat = o palarie rosie
a green coat= o haina verde
a blue jacket= o jacheta albastra
yellow shorts = pantaloni scurti galbeni 

Set Sail 2 -  page 40

skirt = fusta
jeans = blugi
T-shirt = tricou
shoes = pantofi

1 - d
2 - b
3 - e
4 - a
5 - c

Set Sail 2 -  page 41


1. I'm wearing my yellow T-shirt! = Port tricoul meu galben!
2. I'm wearing my blue shoes! = Port pantofii mei albastri!
3. I'm wearing my red skirt! = Port fusta mea rosie!
4. I'm wearing my green jacket! = Port jacheta mea verde!


Aici raspunsurile pot varia de le elev la elev; un posibil raspuns poate fi urmatorul:


I'm wearing my red T-shirt! = Port tricoul meu rosu!
I'm wearing my yellow trousers! = Port pantalonii mei galbeni!
I'm wearing my white socks! = Port sosetele mele albe!
I'm wearing my black shoes! = Port pantofii mei negri!

I'm wearing my green cap! = Port sapca mea verde!
I'm wearing my brown jacket! = Port jacheta mea maro!
I'm wearing my pink skirt! = Port fusta mea roz!
I'm wearing my blue shorts! = Port pantalonii mei scurti albastri!


Set Sail 2 -  page 42

spring = primavara
summer = vara
winter = iarna
autumn = toamna

1. It's autumn and it's raining.
2. It's winter and it's cold.

3. It's spring and it's sunny.
4. It's summer and it's hot.


Set Sail 2 -  page 43


1. I'm wearing my blue shoes!
2. She's wearing my blue shoes!
3. He's wearing my blue shoes!


Aici raspunsurile pot varia de le elev la elev; un posibil raspuns poate fi urmatorul:

He's wearing a black T-shirt. = El poarta un tricou negru.
He's wearing blue jeans. = El poarta blugi albastri.
He's wearing white shoes. = El poarta pantofi albi.


She's wearing a blue T-shirt. = Ea poarta un tricou albastru.
She's wearing a red skirt. = Ea poarta o fusta rosie.
She's wearing black shoes. = Ea poarta pantofi negri.


Set Sail 2 -  page 44


raspuns corect: v
raspuns incorect: x

3. v
4. x
5. v
6. v

coat, jacket, king, sock, kangaroo, candle, chick, cat

Set Sail 2 -  page 45



1. Larry's wearing his yellow T-shirt, blue jeans and red jacket. Lulu's wearing her green coat and yellow skirt. It's cold today!

2. Larry's wearing his T-shirt and yellow shorts. Lulu's wearing her hat, T-shirt and blue skirt. It's hot today!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu