duminică, 9 martie 2014

WELCOME 1 - PUPIL'S BOOK - UNIT 11 - LESSONS 1, 2, 3


Rezolvarea exercitiilor de la  Unit 11: I LIKE SPRING! din manualul de limba engleza pentru clasa a III-a intitulat WELCOME 1 - Pupil's Book, Editura Express Publishing, Autori Elizabeth Gray si Virginia Evans, Editia 1999 

WELCOME 1 - Pupil's Book - Unit 11 - Lesson 1

Welcome 1 - Pupil's book :
ex 1 / page 70

winter = iarna
spring = primavera
summer = vara
autumn = toamna


December = decembrie
January = ianuarie
February = februarie
March = martie
April = aprilie
May = mai
June = iunie
July = iulie
August = august
September = septembrie
October = octombrie
November = noiembrie
December = decembrie

Plant = a planta, planta
Hole = gaura, groapa
Seed = samanta
Grow = a creste
Cover = a acoperi
Water = apa, a uda
Flower = floare

Welcome 1 - Pupil's book :
ex 2 / page 70

c. Summer

Welcome 1 - Pupil's book :
ex 3 / page 70

Traducerea textului:
1.    Wendy, ce faci?
Este primavara! Plantez niste flori. Intotdeauna plantez flori in martie!
    2. Pot sa te ajut?
        Ok! Fa o groapa mica. Pune samanta in groapa. Apoi acopera-o si ud-o!
3. Asta este distractive! Acum ce facem?
    Ei bine, asteptam sa vina vara. Din semintele aceastea mici vor creste flori la vara!
4. Tom, nu fa asta! Aceea este noua ta masina!
   Dar, vreau sa creasca o masina mare!

Welcome 1 - Pupil's book :
ex 4 / page 71

1.    Make a small hole!
2.  Put the seeds in it!
3.  Cover the hole!
4.  Water the seeds!

Welcome 1 - Pupil's book :
ex 5 / page 71

1.    Don’t run!
2.  Be quiet!
3.  Don’t eat in class!
4.  Listen to the teacher!
5.  Don’t shout!

Welcome 1 - Pupil's book :
ex 6 / page 71

spring: March, April, May
summer: June, July, August
autumn: September, October, November
winter: December, January, February

Welcome 1 - Pupil's book :
ex 7 / page 71

2.  In autumn Wendy flies her kite.
3.  In summer Wendy swims in the pool.
4.  In winter Wendy plays in the snow.

Welcome 1 - Pupil's book :
ex 8 / page 71

Asculta si repeta.
Welcome 1 - Pupil's book :
ex 9 / page 71

  • Fly my kite = a-mi inalta zmeul
  • Play soccer = a juca fotbal
  • Swim = a inota
  • Sail = a naviga
  • Plant flowers = a planta flori
  • Play in the snow = a se juca in zapada
  • Go to the beach = a merge la plaja
  • Run in the park = a alerga in parc



Rezolvarea exercitiilor de la Unit 11: I LIKE SPRING! din manualul de limba engleza pentru clasa a III-a intitulat WELCOME 1 - Pupil's Book, Editura Express Publishing, Autori Elizabeth Gray si Virginia Evans, Editia 1999

WELCOME 1 - Pupil's Book - Unit 11 - Lesson 2

Welcome 1 - Pupil's book :
ex 1 / page 72

catch = a prinde
gardening = gradinarit
skiing = schiat
horse riding = calorie
wet = ud, umed

Welcome 1 - Pupil's book :
ex 2 / page 72

1. yes
2. no

Welcome 1 - Pupil's book :
ex 3 / page 72

Traducerea textului:
1.    Eddy: Hey, Wendy! De ce esti in gradina?
Wendy: Este primavera! Sunt la gradinarit! Imi place primavera pentru ca imi place sa gradinaresc!
    2. Eddy: Mie nu-mi place primavera. Bate vantul! Imi place vara pentru ca imi place sa inot!
        Tom: Mie nu-mi place sa inot!
3. Eddy: Sapca mea! Ajutor!
    Wendy: Alearga! Prinde-o! Sari!
4. Eddy: Oh, nu! Sunt ud!
    Tom: Dar iti place sa inoti, Eddy! Ha, ha, ha!

Welcome 1 - Pupil's book :
ex 4 / page 73

1.    I like spring because I like gardening!
2.  I like summer because I like swimming!
3.  I like autumn because I like playing soccer!
4.  I like winter because I like skiing!

Welcome 1 - Pupil's book :
ex 5 / page 73

1.    Wendy likes gardening and swimming. She doesn’t like sailing.
2.  Oscar likes swimming and sailing. He doesn’t like gardening.
3.  Tom likes gardening and sailing. He doesn’t like swimming.
4.  Cindy likes swimming and sailing. She doesn’t like gardening.

Welcome 1 - Pupil's book :
ex 6 / page 73

Does Eddy like riding a horse? No, he doesn’t.
Does Eddy like gardening? No, he doesn’t.
Does Eddy like swimming? Yes, he does.
Does Eddy like skiing? Yes, he does.

Welcome 1 - Pupil's book :
ex 7 / page 73

Ascultati si repetati.

Welcome 1 - Pupil's book :
ex 8 / page 73

Bifeaza, apoi vorbeste cu prietenul tau.


Rezolvarea exercitiilor de la Unit 11: I LIKE SPRING! din manualul de limba engleza pentru clasa a III-a intitulat WELCOME 1 - Pupil's Book, Editura Express Publishing, Autori Elizabeth Gray si Virginia Evans, Editia 1999

WELCOME 1 - Pupil's Book - Unit 11 - Lesson 3

Welcome 1 - Pupil's book :
ex 1 / page 74

   Draga Sabrina,
Numele meu este Cindy. Am noua ani si sunt Londra. Am parul blond si ochii verzi.
    Imi place sa ascult muzica sis a dansez. Imi place de asemenea sa calaresc! Iubesc cainii foarte mult. Eu am un caine! Se numeste Jessie.
    Imi place sa mananc pizza si inghetata dar nu-mi place sa gatesc, tie iti place?
   Scrie-mi si spune-mi ce iti place!
                                          Cele mai bune urari,
                                                      Cindy

Welcome 1 - Pupil's book :
ex 2 / page 74

1.    Cindy likes listening to music and horse riding.
2.  Cindy likes eating pizza and ice cream.

Welcome 1 - Pupil's book :
ex 3 / page 74

1.    three
2.  ice cream
3.  bus
4.  cap
5.  playing
6.  water

Welcome 1 - Pupil's book :
ex 4 / page 74

Proiect.

Welcome 1 - Pupil's book :
ex 5 / page 74

Ascultati si repetati.

Welcome 1 - Pupil's book :
ex 6 / page 75

·       playing basketball = a juca baschet
·       playing tennis = a juca tenis
·       horse riding = calaritul
·       skiing = schiatul
·       gardening = gradinaritul
·       swimming in the pool = inotul in piscina
·       fishing = pescuitul
·       cooking = gatitul
·       dancing = dansul
·       listening to music = ascultatul muzicii

Welcome 1 - Pupil's book :
ex 7 / page 75

Sa cantam!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu