joi, 21 martie 2013

WOW - BOOK 1 - UNIT 17



Rezolvarea exercitiilor de la UNIT 17 / PAGES 75-78 din manualul de limba engleza pentru clasa a V-a intitulat WOW - BOOK 1, Editura Oxford University Press, Autor Rob NolascoEditia 2009

Unit 17: Try it! - simple past
               A WOW! holiday report - Morocco

1 A Presentation / page 81


Traducerea textului:

In prima parte a noii noastre serii din "Incearca-l!", Graham Forster, care are 15 ani, a facut curatenie in propria lui casa.
Nu a fost usor...
Am sters praful si a curatat casa.
Am spalat vasele.
Am luat-o pe sora mea de la scoala.
Am pregatit masa.
Mi-am facut curat in dormitor.
Am dus gunoiul.
Am facut cumparaturile si am spalat si am calcat.
Mama mea crede ca sunt foarte bun dar nu-si poate lua munca inapoi - eu nu vreau. Eu nu m-am oprit niciodata! Uram acest lucru.



2 A Listening / page 82

RAPORTUL VACANTEI WOW!

Anul trecut Helen s-a dus sa stea cu Fatima si familia ei in Maroc.
Helen descrie sederea ei acolo.

Ziua mea a inceput cand ne-am trezit la 6:30 dimineata.
Am luat pranzul la 7:00.
Noi am facut paine in fiecare zi. Inainte d escoala, puneam painea pe o placa de lemn si o duceam la cuptorul de copt de pe strada urmatoare.
Duminica mergeam la piata si cumparam fructe si legume.
Dupa -amiaza, mama Fatimei isi bea adesea ceaiul cu prietenele ei. Ele beau ceai verde si mancau prajiturele.

2 B Practice/ page 83

begin - began
go - went
buy - bought
have - had
drink - drank
make - made
eat - ate
put - put
get up - got up
take - took

She got up at 6:30.
She had breakfast at 7:00.
She made bread everyday.
She put the bread on a wooden board.
She took it to the oven.
She went to the market.
She bought fruit and vegetables.

2 C Speaking / page 83

Aici raspunsurile pot varia de asemenea de la elev la elv. Un posibil raspuns:


I got up at 9 o'clock.
I had breakfast an hour later.
I went to school.
I had 5 classes.
I came back home.
I did my homework.
I went to sleep.

2 D Writing and listening/ page 83


was; had; signed; did; had; watched; played; was; loved 


The search - Episode 17 / page 84

Traducerea textului, de sus in jos, prima coloana, apoi a doua, unde urmeaza si exercitiile:

Imaginea 1:  
Era duminica dimineata. Soneria a sunat la numarul 24 de pe Soseaua Park. Peter a raspuns. Era Kim.
Ce s-a intamplat?
Este vorba despre tata. Un barbat pe nume Gould a venit la noi acasa vineri. Vroia sa vorbeasca cu tatal meu. Tata s-a dus la politie ieri dar nu s-a mai intors. Sunt ingrijorata. Unde este el?
Stai un minut.

Imaginea 2:  
Uite, Howard, tatal lui Kim are probleme. Cred ca este in curteade langa Cobbett's Hill. Poti sa ne ajuti?
Cum?
Du-ne pe mine si pe Kim acolo la curte, acum.
Nu. Aceasta este o problema a politiei.
Asculta, este important! Sunt sigur ca este. El este in pericol. Simt asta.
Bine, Sally! Poti sa suni la politie?

Imaginea 3:  
Cei trei s-au urcat in masina si au coborat repede soseaua.
Opreste aici! a spus Peter.
Ei s-au oprit si au asteptat langa gard. La un moment dat un camion a iesit din curte.
Masina lui Howard era in drum.
Un om a iesit. S-a dus la masina lui Howard.
'Muta masina aia!'
'Nu', a spus Kim. 'Acela este Gould!'
'Imi pare rau. Am o problema cu masina!'
'Ne grabim. Impinge-o intr-o parte.'
'Ei bine, spune-i prietenului tau sa ne ajute!'

Imaginea 4:  
Un alt barbat a coborat din camion. Ei au inceput sa impinga masina. In timp ce ei faceau asta, Peter a luat cheile camionului. Le-a aruncat departe.
'Ce faci, tu...?'

Who did what? = Cine ce a facut?/ page 84

1 - f
2 - b
3 - a
4 - e
5 - d
6 - c

Answer the questions. = Raspundeti la intrebari./ page 84

7. The lorry stopped because Howard's car was in the way.
8. A man got out of the lorry first.
9. After that another man got out of the lorry and pushed Howard's car.


What do you think? = Tu ce crezi?/ page 84

Where is Kim's father? = Unde este tatal lui Kim?
Kim's father is ... = Tatal lui Kim este ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu